Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים להוזלת החופשה הבאה שלכם

תכנון חופשה הוא תהליך מרגש שמעניק לכם משהו לצפות לו, אבל אל מול הרצון ליהנות ולהירגע ניצב האתגר הכספי. איך חוסכים כסף מבלי לוותר על איכות הטיול?

מהחלטה על תאריכים ויעדים ועל ניצול כרטיס אשראי לטיסות והיתרונות שלו – הנה כמה טיפים שימושיים להוזלת החופשה הבאה שלכם.

תהיו גמישים עם תאריכי הנסיעה שלכם

מחיר הטיסות והלינה עשוי להשתנות מאוד בהתאם לעונה, חגים ומועדים ואפילו היום בשבוע.אם אתם מסוגלים לגלות גמישות בהיבט הזה, ייתכן שתוכלו להשיג דילים טובים יותר. תשוו מחירים בתאריכים שונים באתרי הזמנת הטיסות.

תשקלו יעדים ושדות תעופה אלטרנטיביים

אם אתם פתוחים לרעיונות בנוגע ליעדים, יש לכם אפשרויות לבחור מקומות פחות מתוירים או פחות יקרים, שהגעה אליהם ושהייה בהם זולה יותר. לאחר שבחרתם יעד, במקרים מסוימים אתם יכולים לבחור טיסה לשדה תעופה יותר קטן וכך לחסוך.

תזמינו את הטיסות שלכם מראש

הזמנת טיסות זמן רב מראש יכולה לעזור לכם לחסוך כסף. לפי מחקר של CheapAir, הזמן הטוב ביותר להזמין טיסות הוא בין 21 ל-146 ימים לפני הנסיעה.

תנצלו את תוכניות הנאמנות בבתי מלון

יש לא מעט רשתות של בתי מלון, להן מלונות רבים אשר פרוסים ברחבי העולם, אשר מציעות תוכניות נאמנות. בעזרתן ניתן לצבור נקודות או פרסים, כמו לילות חינם או שדרוגי חדרים.

תחשבו על אפשרויות לינה מגוונות

לחלופין, אתם יכולים לחפש אופציות שונות ממלונות כדי לחסוך. אתרים כמו Airbnb ו- CouchSurfing יכולים להציע חלופות זולות ולא פחות (ואפילו יותר) טובות ומתאימות לכם.

תשתמשו בתחבורה ציבורית

השכרת רכב או נסיעה במוניות יכולים להוביל לעלייה חדה בעלויות החופשה. תשקלו להשתמש בתחבורה ציבורית, כגון אוטובוסים או רכבות, כדי לעמוד בתקציב שהוגדר לנסיעה. לא רק שזה יעזור לכם בתחום הכלכלי, אלא זה עשוי לספק לכם הזדמנות לראות יותר מהתרבות המקומית.

תחפשו פעילויות בחינם

יעדים רבים מציעים פעילויות בחינם, כגון מוזיאונים, פארקים או פסטיבלים. תחפשו את האפשרויות האלה כדי לחסוך כסף על בידור. אתם יכולים גם לצאת לסיורי הליכה בחינם. אם אתם כבר הולכים לאטרקציה בתשלום, תזכרו שקניית מזון ושתייה במקומות אלה מגיעה עם מחיר גבוה. תביאו איתכם חטיפים, כריכים ומים כדי לחסוך. יכול להיות שתמצאו באזור מכולת או שוק מקומי, בהם ניתן לקנות או לפיקניקים.

תרכשו מזכרות בשווקים המקומיים

תימנעו מקניית מזכרות בחנויות תיירים, מכיוון שהן עלולות להימכר במחיר מופקע. במקום זאת, תחפשו שווקים מקומיים או רוכלי רחוב כדי למצוא מזכרות ייחודיות במחירים סבירים. תיקחו בחשבון שבמקומות אלה, לרוב לא ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי.

תטוסו עם כרטיס האשראי הנכון

לסיום, כל מה שאתם צריכים זה כרטיס אשראי טיסות משתלם. עם כרטיס כזה, אתם יכולים לצבור נקודות עם כל רכישה וכך להזמין טיסות ומלונות בהנחה וליהנות מהטבות נוספות.

תוכן עניינים