Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מקומות מומלצים לבקר בשטוטגרט

שטוטגרט היא עיר מלאה במקומות מרגשים לביקור, החל משלל האטרקציות התרבותיות שלה ועד חיי הלילה התוססים שלה. פוסט זה בבלוג יחקור את המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בשטוטגרט, כולל אטרקציות כמו שלוססרשטראסה, הגן הזואולוגי והבוטני וילהלמה ומוזיאון מרצדס-בנץ. המשך לקרוא כדי לגלות עוד!

שלוססרשטראסה

שלוססרשטראסה היא אחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר של שטוטגרט. זהו רחוב באורך 5.9 ק"מ שלוקח הולכי רגל ורוכבי אופניים דרך ארמונות הבארוק והפארקים המפוארים של העיר. המסלול עובר ליד כמה מהאתרים היפים ביותר של העיר, ביניהם מוזיאון מדינת וירטמברג והמוזיאון הלאומי של שטוטגרט. לאורך הדרך, המבקרים יכולים להתרשם מהנופים המדהימים של עמק הריין והיער השחור. ואם יש לכם זמן, תוכלו לקחת חלק בכמה מהפסטיבלים והאירועים הרבים שמתקיימים לאורך המסלול. Schlösserstrasse הוא אתר חובה לכל מי שמבקר בשטוטגרט.

תמונה של ה-Schlösserstrasse, עם המבנים ההיסטוריים ורחובותיו המרוצפים
ה-Schlösserstrasse, עם המבנים ההיסטוריים ורחובותיו המרוצפים

הגן הזואולוגי והבוטני וילהלמה

הגן הזואולוגי והבוטני וילהלמה הוא יעד חובה לבקר בשטוטגרט. ממוקם ממש מחוץ למרכז העיר, זהו אחד הגנים הזואולוגיים והבוטניים החשובים באירופה. הוא ביתם של למעלה מ-8,000 בעלי חיים מיותר מ-500 מינים שונים, כמו גם למעלה מ-4,000 צמחים מכל רחבי העולם. המבקרים יכולים לחקור את הגנים ולצפות במראות של צמחים אקזוטיים, בעלי חיים וציפורים בסביבה יפה וטבעית. יש גם מספר פעילויות ואירועים חינוכיים המוצעים, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לבקר בו עם כל המשפחה. הווילמה פתוחה מדי יום מאפריל עד אוקטובר, ואין דמי כניסה.

מוזיאון מרצדס-בנץ

מוזיאון מרצדס בנץ הוא אתר חובה לאוהבי רכב בשטוטגרט. ממוקם בכיכר מרצדס-בנץ, הבניין הוא פלא של ארכיטקטורה מודרנית, עם צורת הספירלה הבולטת שלו והחלק החיצוני הכסוף הנוצץ שלו. בפנים, המבקרים יכולים לחקור את ההיסטוריה המרתקת של המותג מרצדס-בנץ, ממקורותיו בתחילת שנות ה-1900 ועד למיקומו הנוכחי כאחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם. המוזיאון כולל תצוגות אינטראקטיביות רבות, כמו גם אוסף מרשים של מכוניות קלאסיות. מה-300 SL Gullwing האייקוני ועד ל-SLR מקלארן הנדירה, המוזיאון מציע תובנה מרתקת על ההיסטוריה של המותג מרצדס-בנץ. המוזיאון מציע גם סיורים מודרכים ואירועים מיוחדים, מה שהופך אותו ליעד האידיאלי עבור חובבי רכב.

איור של הגן הזואולוגי והבוטני וילהלמה, עם הצמחייה העבותה וחיות הבר המגוונות שלו
איור של הגן הזואולוגי והבוטני וילהלמה, עם הצמחייה העבותה וחיות הבר המגוונות שלו

חיי הלילה של שטוטגרט

שטוטגרט ידועה זה מכבר כאחת הערים התוססות ביותר בגרמניה, עם סצנת חיי לילה תוססת. בין אם אתם מחפשים בילוי לילי פרוע או ערב רגוע יותר, לשטוטגרט יש מה להציע. הברים, הפאבים והמועדונים הרבים של העיר הם המקום המושלם להתחיל בו את הלילה. רובע הברים שלאורך ה-Schlossplatz פופולרי במיוחד, עם האווירה התוססת והמבחר הרחב של משקאות. לערב רגוע יותר, גני הבירה של העיר הם מקומות נהדרים להיפגש עם חברים ולטעום כמה מהמבשלות המקומיות המפורסמות של שטוטגרט. לחוויה ייחודית יותר, המבקרים יכולים גם לבקר ב-Marktplatz ולטעום כמה מדוכני אוכל הרחוב הרבים של העיר. למי שמחפש בילוי לילי מרגש עוד יותר, שטוטגרט היא ביתם של סצנת מוזיקה משגשגת. המבקרים יכולים לבדוק את המקומות הרבים של העיר למוזיקה חיה, כמו LKA-Longhorn האגדי, המציע שילוב של רוק קלאסי, אינדי ומוזיקה אלקטרונית. למי שמחפש חוויה אינטימית יותר, יש שפע של אולמות קטנים יותר הפזורים ברחבי העיר, המציעים הכל מג'אז ובלוז ועד למוזיקה עממית וקלאסית. סצנת התרבות המפורסמת של שטוטגרט מציעה גם מגוון אירועי תרבות ופסטיבלים לאורך כל השנה. מקיץ המוזיקה השנתי ועד לפסטיבל היין של שטוטגרט, יש משהו לכולם ליהנות. לא משנה מה הרעיון שלכם לבילוי לילי מושלם, לשטוטגרט יש מה להציע. עם סצנת חיי הלילה השוקקת ומגוון רחב של אטרקציות תרבותיות, שטוטגרט היא עיר בלתי נשכחת לחקור.

סיור באזור שמסביב

שטוטגרט היא עיר מרתקת לחקור, עם שפע של אטרקציות לגלות. ה-Schlösserstrasse הוא מקום נהדר להתחיל בו, עם הרחובות המפותלים והבניינים המקסימים שלו. לאורך הדרך תוכלו לבקר ב-Schloss Solitude, אחת מטירות הבארוק המרשימות באירופה. הגן הזואולוגי והבוטני וילהלמה הוא עוד מקום נהדר לבקר בו, המכיל נוף ירוק שופע, מבחר גדול של בעלי חיים ואגם יפהפה. מוזיאון מרצדס-בנץ הוא מקום נהדר לחובבי רכב, המציע חוויה ייחודית למבקרים. העיר מתהדרת גם במגוון מוקדי חיי לילה מרגשים, לרבות מגוון ברים ומועדונים. לחוויה אחרת, אזור דגרלוך בשטוטגרט מלא בבתי קפה אופנתיים וחנויות בוטיק. אל תשכחו לחקור את הפארקים והגנים השונים בעיר, כולל רוזנשטייןפארק ושלוסגרטן. שטוטגרט היא גם ביתם של מגוון אטרקציות תרבותיות, כמו ה-Staatsgalerie Stuttgart, ה-Kunstmuseum Stuttgart והטירה העתיקה. כדי להשלים את הביקור, אל תשכחו לנסות את המאכלים המקומיים המפורסמים של העיר. משניצלים ועד ספצלה, יש משהו שיתאים לכל הטעמים. אז, כל סוג של חוויה שאתה מחפש, לשטוטגרט יש המון מה להציע.

מקומות מומלצים לביקור בשטוטגרט:

משיכה סוג עלות עלות משוערת ב₪
שלוססרשטראסה רחוב היסטורי חינם 0 ₪
הגן הזואולוגי והבוטני וילהלמה גן €11 43.04 ₪
מוזיאון מרצדס-בנץ מוזיאון €10 39.20 ₪
התיאטרון הממלכתי של שטוטגרט תיאטרון €15 58.80 ₪

שטוטגרט היא עיר נהדרת לחקור ויש לה מה להציע לכולם. בין אם אתם מחפשים חוויה תרבותית, לילה בעיר, או הזדמנות לחקור את האזור שמסביב, שטוטגרט היא היעד המושלם לחוות את המיטב של גרמניה.

תוכן עניינים